Wij (Linda, Mirella, Gerrit, Eelco en Siem) zijn druk met de voorbereidingen
bezig en het wordt een leuk sportief/actief feessie! Om de inkoop-reserveringenkosten
op een rijtje te zetten willen we nu graag zeker weten of je komt!
(Eigenlijk wil je dit gewoon niet missen, het wordt zoooo leuk!)
Dus meld je deze week, uiterlijk 20 maart aan via de app van
Linda 06-16300986, Siem 0622275179 of Mirella 06 51767675.
Wanneer 11 april
Start: Stoommachinemuseum
Aanvang om 8.30h tot ongeveer 13.30h
Een feestelijke dag vol sport EN gezelligheid!! Dat kun je niet missen…

